Vzkazník webu Mapy Garmin

Pište, ptejte se...
Jméno:
Vzkaz:
   
 
Kodýl02.07.2015 20:49
Chtěl jsem jen poděkovat za skvělou práci, má navigace nečte NT mapy a Topo Czech už jsou obě verze NT.
Díky :)
 
 Dave:02.07.2015 20:51
 Taky díky :o)
 
MirekS30.06.2015 21:09
Dave, nevydáš zase mapu? - teď, když začaly letní dovolené, by se hodila aktuálnější, než z 22. března...
Díky moc předem.
 
 Dave:01.07.2015 19:08
 Nové mapy vydány :o)
 
Honza11.06.2015 09:51
Zajímal jsem se o aktualizaci mých map Cyklo Czech (2012) a Topo Czech pro (2010) a bylo mi sděleno, že obě mapy jsou již spojené v jednu mapu - je tato informace správná? a kolik přibližně v mém případě by stála aktualizace na mapu 2015?
2) Jde aktualizovat mapu v Mapsource?
Děkuji a omluvám se za laické dotazy.
 
 Dave:11.06.2015 23:00
 Nejsem obchodní zástupce Garminu a o distribuční model nových řad placených map se nezajímám, takže tyto dotazy neumím zodpovědět. Počítám, že to bude vědět někdo na path.cz.

Jinak snažil jsem se něco v tomto smyslu najít na oficálních stránkách Garminu, ale kromě pár již roky neaktuálních informací jsem nic nenašel.
 
Ivan06.06.2015 20:53
Zdravím. Jen takový malý dotaz. Nainstaloval jsem si Tvou mapu Česka a při kontrole, zatím v místě bydliště, jsem objevil několik nesrovnalostí. Silnice, které jsou neprůjezdné, silnice, které nejsou zakreslené, železniční zastávka je nakreslena na jiném místě apod. Kam mohu tyto nedostatky oznámit, aby mohly být zakresleny do mapy? Díky za odpověď. Ivan
 
 Dave:08.06.2015 17:18
 Ahoj, někdy stačí je podrobně popsat sem do vzkazníku a někdo z maperů může změny zanést, byť nebydlí přímo v dané oblasti - takto jdou spravovat věci typu "dočasně neprůjezdný úsek silnice, který po skončení uzavírky nikdo neodemknul".

Nevím o tom, že by bylo nějaké funkční české fórum, kam by uživatelé reportovali nedostatky v OSM datech a mapeři by je spravovali - často se pak uživatel naučí základy práce v OSM a změny v mapě provede sám.
 
Jarek02.06.2015 21:36
Ahoj, Je mi známo, že zobrazení mapy je dáno instrukcemi v souboru .TYP.
V mapě Freezeitkarte_cze je více souborů TYP:
6203.typ freezeit.typ contrast.typ outdoor.typ outdoorc.typ outdoorl.typ a small.typ.
Ví někdo, jak jsou používány?
Díky
 
 Dave:03.06.2015 08:44
 To záleží, jestli má tato mapa nějaký instalátor, ve kterém si TYP vybereš, nebo to musíš udělat ručně. Jestli ručně, tak po založení mapy do Mapsource můžeš v registru přepnout odkaz na konkrétní TYP a přes Mapsource mapu poslat do GPSky.

Ale to bych se spíš zeptal autora oné mapy. Pokud jde o zahraničního autora, tak se dá čekat, že mapa nemusí umět české tur. značení, které se liší od tagů používaných jinde v Evropě.
 
Richard28.05.2015 14:58
Ahoj Dave.
Díky za rychlou odpověď.
Mám Nüvi 660 (cca 9 let?), ovladače USB a vše ostatní jsou pravidelně aktualizované a měly by být OK.
Právě dojíždím složenou mapu 4GB z PC na SD v GPS, celá doba (sestavení a přenos) budou tak asi 5 hodin.
No, je to dlouho, ale když se s tím počítá tak se to dá...
Díky.
 
 Dave:28.05.2015 22:29
 ;o)
 
Richard27.05.2015 23:47
Ahoj Dave.
Především moc díky za mapy.
Dotaz:
Sestavení velké mapy (cca 4GB) na SD kartu pomocí Mapsource sice jde, ale trvá to nekonečně dlouho. Obzvláště ta poslední fáze - posílání na SD zastrčené v GPS.
Prosím, není nějaká metoda jak udělat mapu Gmapsupp přímo z PC na SD kartu? Díky
 
 Dave:28.05.2015 08:47
 Ahoj, mám vyzkoušeno, že přenosová rychlost na mé nüvi 1490T je režim USB1, tedy 2 GB mapu kopíruju hodinu. Na SD kartě by to prý mělo být rychlejší, ale to jsem nikdy neměl možnost vyzkoušet. Nevím, jaký máš model, o jaký typ mapy jde a jestli máš aktualizované ovladače USB.

Předpokládám, že nebude rozdíl, jestli na kartu soubor generuješ z Mapsource nebo ho ručně kopíruješ - rychlost si můžeš vyzkoušet např. kopírováním nějakého filmu na SD kartu. Každý program musí nejprve mapu vytvořit a až pak ji kopírovat, takže nepředpokládám žádný rozdíl v rychlosti. Zkontroluj si aktuálnost ovladačů USB a na jaký formát máš SD kartu naformátovanou. Nebo zkus použít Basecamp, pokud máš novější model GPSky.
 
Jarda25.05.2015 15:18
S tou mapou Československa je velká škoda :(
 
 Dave:25.05.2015 21:55
 Jsou i horší věci - např. můžu v budoucnu přijít o hosting, pak nebude žádná mapa ;o).
 
Jarda23.05.2015 16:54
Ahoj dave, teď sem to vyskoušel a nejde to, sem z Moravské Třebové a zadal sem při obou zapnutých mapách Kežmarok na slovensku a výpočet se zasekl na 80 % a dál se nepohl ani ň, tak sem nechal zaplé jenom slovensko a výpočet se pro změnu sekl už na 49 %, takže je vyskoušeno že tvoje mapy na 1350 makaj perfektně, ale jenom každá zvlášť jako každá jiná, takže kdybys je spojil dohromady byl bych ti vděčnej. Dík P.S. Promiň za sloh ale každý nemůže být Hrabal :)
 
 Dave:25.05.2015 09:35
 Zdar, i když mapy zapneš přes sebe, tak není možné vypočítat navádění z místa v jedné mapě do místa v druhé. Takže nejlepší je si určit místo, kde přejedeš z ČR do SR a zadat při mapě ČR navádění do tohoto místa, na hranicích vypnout trasu, přepnout na mapu SR a zadat cíl.

Vytvoření mapy Československa jsem dříve plánoval, ale pro malý zájem, nedostatek místa na hostingu a jisté technické záludnosti související s vytvořením hranic mapy a generováním vyhledávacích rejstříků jsem ji nerealizoval.
 
Jarda23.05.2015 16:23
Ahoj Dave, mám od tebe obě mapy CZ a SK a de mě oto jestli tyhle dvě mapy a žádná jiná můžou být zaplé obě dvě najednou když jedu na Slovač a nebo musím někde před nebo až po přejetí čáry CZ vypnout a zapnout SK, takhle kdybys je spojil do jednoho souboru bylo by to móóóc fajn, kdybys to proved tak máš u mě flašku a ještě bych tě ji osobně dovezl podle tvé mapy :), podle tipu na výlát já tipuju že seš někde z jižní moravy tak bych to měl kósek, ještě k přístroji co mám, je to Garmin 1350. Dík
 
 Dave:25.05.2015 09:37
 Ahoj, mapy neměj zapnuté přes sebe, jinak se ti navigace může kousat při výpočtu navádění v oblasti hranic.

Jj, Jižní Morava, kousek na jih od Brna :o)

Zobrazit vzkazy:
1-20    21-40    41-60    61-80    81-100    101-120    121-140    141-160    161-180    181-200    201-220    221-240    241-260    261-280    281-300    301-320    321-340    341-360    361-380    381-400    401-420    421-440    441-460    461-480    481-500    501-520    521-540    541-560    561-580    581-600    601-620    621-640    641-660    661-680    681-700    701-720    721-740    741-760    761-780